Tuesday, April 19, 2016

Programaçom da Fundaçom Artábria para o mês de abril

Programaçom da Fundaçom Artábria para o mês de abril





Na sexta-feira, 22 de abril, haverá contacontos para crianças da mao de Helga Méndez e a sua "Palabra de sombreiro". A entrada é livre e o início está marcado para as 19.00hs.
No dia 23 de abril, chega a já tradicional ceia comemorativa do "25 de abril" organizada mais um ano junto a Associação Cultural O Beco da Língua.
A ementa constará de entradas várias, arroz caldoso, vinho minhoto e sobremesa. Terá um custo de 15 euros, 12 euros para sóci@s da Fundaçom Artábria e do Beco da Língua.
Após a ceia, aproximadamente às 23.30h, e com entrada livre, Eugenia Sanmartim e Sergio Galego trarám músicas do Brasil e outras terras para fechar esta jornada lusófona.
29 de abril, sexta-feira, decorrerá a apresentaçom da nova ediçom galega da obra de V.I. Lenine "O Imperialismo, fase superior do capitalismo" publicada polo Diário Liberdadecoincidindo com o 1º Centenário da sua elaboraçom.
A apresentaçom será a cargo do historiador Carlos Velasco e de Maurício Castro, do Coletivo Editor do Diário Liberdade.
Fechamos o mês de abril com música. Será no sábado 30 às 23hs, quando os locais Weather Underground apresentem o seu primeiro disco. A entrada é de graça.


No comments: